Till er alla som väntat...

Hade rekordbesök i i lördags, hela 22 stycken.. tills idag har det dock hunnit sjunka till det normala, 3 stycken än så länge. Men men, till ALLA er som väntat på att jag ska uppdatera min blogg, ska göra ett försök för eran skull, fastän det inte har hänt så mycket spännande idag.
Började i alla fall med att jag försov mig. Komme ju hem typ 01:15 i natt från Luleå, så jag hade tänkt ta en liten sovmorgon och stiga upp 07:45 istället för 07:00. Vaknade dock av mig själv och tyckte att jag var ovanligt pigg för att vakna innan väckarklockan, speciellt med tanke på hur sent det blev igår innan jag somnade. Tittade på klockan och insåg att jag inte allshade vaknat innan väckaren, klockan var väl typ 5 över 9 eller nåt sånt, och jag hade varit så duktig att jag stängt av väckaren i sömnen utan att vakna av den, har i alla fall inget som helst minne av att den har ringt. Men men, så går det ibland. Är ju inte hela världen eftersom jag inte har någon tid att passa, men ändå lite pinsamnt. Kom i alla fall till skolan, och pratade med Yvonné. Blev jätteglad för jag fick massa med positiva omdömmen och beröm för det jag gjort i fredags, så det var jättekul, verkligen en knuff i rätt riktning vad gäller självförtroendet, jag KAN faktiskt åstadkomma nåt själv! Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag har skrivit på projektet och ringt till Rönnskär om ex-jobb samt skrivit ett litet "brev" som jag ska skicka dit i morgon, glömde hennes mailadress på skolan.

Ja, det var väl ungefär dagen som gått, nu väntar jag på att älsklingen ska bli klar med sin redovisning så ska vi spela lite WoW tillsammans. Ska göra gott te och äta god frukt. Har för övrigt en massa goda teér nu som jag har inhandlat. Eller massa och massa, 3 i alla fall. Två stycken köpte jag för två veckor sen när Peter var här och hälsade på, två röda teer samt två små söta burkar att ha dom i, Jordgubb Vanilj och Serengeti. Båda jättegoda (Jordgubb Vanilj luktar underbart, men tror nog ändå Serengeti är snäppet godare). Hittade även ett Lakritste på ICA förra veckan som jag var tvungen att smaka. Också jättegott. Smakar inte bara lakrits, utan även andra juliga kryddor som kanel, ingefära, kardemumma och kryddnejlika. Hmm.. blir svårt att bestämma vilket man ska ta ikväll.
image12image13
Fina bilder på mina teburkar och på mitt goda lakritste.

Var som sagt även på stan i lördags å shoppade loss, och eftersom det är så KUL att lägga upp massa bilder så tänkte jag här visa vad jag köpt, kul va? ;)

Jättegulligt älv-halsband med lila stenar på som jag köpte på Capella. Massa fina saker!

En parfym som luktar så jävla gott att jag typ blir kär i mig själv när jag har den på mig
(okej, det är Midnight fantasy av Britney Spears, och jag skäms lite, men det behöver jag ju inte säga till nån...)

Ett superfint å gulligt SVART diadem med rosett för 40:-, går ju inte att motstå...
(jag tror jag har dragit på mig nån fetish för saker med rosetter, hjälp mig nån?)

Å sist men inte minst ett par hörlurar, inte så spännande, men jag behövde nya


Nu tror jag i alla fall att älsklingen börjar bli klar med sitt, så jag tror jag ska joina han och spela lite och dricka te och äta frukt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0