Sytt :)

Har sytt mig en fin kjol. Hittade lite svart stretchtyg som jag har sytt en tröja av, så nu tog jag resterna å sydde mig en mjukiskjol.

        

Lite älv-inspirerad, (passar bra med mina håriga ben ;) )

Nä, men det är mest för att det är kul att sy. Kommer nog bara använda den hemma som slappis :) Dessutom får jag ju använda min snygga symaskin.
302086-54
Fick den i julklapp för 2 år sen tror jag. Den är väl från 50-talet nån gång, men helt renoverad så den funkar skitbra, dessuotom en fin väska till. Han som mamma köpte den hos sa att tar man hand om den kan den säkert hålla i 50 år till. Allt i den är ju nämligen av metall, så det håller mycket bättre än nya symaskiner man köper (dock saknar den ju alla nya finesser. Den kan raksöm och sicksack). Men den är så fiiiin tycker jag *stolt*. Dessutom är det som ett träningspass varje gång den ska fram, väger 15 kilo.

Men nu ska jag ta å laga mat. Omelett blir det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0