Stress...

Jag hatar att stressa, eller kanske ännu hellre att känna mig stressad. En hel dag kan verkligen bli förstörd av det. Är lite stressad idag. Det jobbigaste är nog att projektet tar både en massa tid och energi. Jag vet att det bara är som en vanlig arbetsdag med 8 timmar, men det känns ändå jobbigt och stressande. Har massa saker jag hade tänkt göra idag, men jag vet att jag inte kommer hinna allt. Kommer troligtvis att komma hem någon gång mellan fyra och fem, och då måste man ju laga å äta middag. Sen hade jag tänkt att träna 18:15, så då kan man ju inte äta någon jättemiddag utan bara nåt litet. Hade även tänkt tvätta ikväll, men det hinner jag nog inte, får ta det till helgen kanske. Dessutom kommer ju japanska lektion 4 idag, så jag borde börja jobba med den också, men det hinner jag ju inte före träningen, så det blir väl typ halv åtta då.

Fast egentligen borde jag inte stressa, allt blir bara så mycket jobbigare om man stressar upp sig. Kanske får ta och fara vid 4-tiden (har ändå inte så mycket jag kan göra idag), så hinner jag få i mig nåt och kanske småbörja på japanskan innan träningen. Sen kan jag fika nåt ikväll och göra japanska till typ nio, och sen har jag ju i alla fall 2-3 timmar innan jag ska sova att få vara ledig på :)

Egentligen är ju träning också att vara ledig, men allt som har att göra med att passa tider får mig att känna mig oledig.

Det här var säkert ett av mina tråkigaste inlägg hittills, men behövde få skriva av mig och resonera lite med mig själv, nu känns allt mycket bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0