Snyggt!

Lite ny å fräch design som jag har pysslat fram alldeles själv. Dock så ska älsklingen ha cred för den fina bilden, för den är det han som har gjort till mig. Finisen!
Nu känner jag dock att jag i mitt bloggpysslande har försakat japanskan lite väl mycket, ska nog plugga på den ett tag. Sen kanske diska, om jag orkar...

Minns tillbaka lite till sommaren nu när det är mörkt och höst, men jag längtar ändå till vintern, när snön kommer ska jag plåga er med fina snöbilder! Tills dess kan ni få titta på en groda..

image37


En del faller vackert,
En del faller hårt.
En del faller alltid,
alltid ner i hål.
En del hittar inget.
En del de hittar allt.
En del hittar bara
sån't som inte räknas alls.

Thåström - Ingen neråtsång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0