Sjukling

Mår inge bra idag. Huvudvärk, ont i halsen och varm (men det är bara för att jag legat under täcket, hade typ frossa tidigare idag). Började på skolan med att jag hade lite ont i halsen, sen efter lunch kom huvudvärk och frossa, inge kul. Stannade i alla fall kvar till tre, hoppas Yvonné kom ihåg att stänga av instrumentet.. men det tror jag, skrev en lapp.
Är inte så hungrig heller, eller i alla fall inte sugen på att laga mat, kanske blir bara nå smörgåsar senare. Tog just min andra ipren och det har inte blivit så mycket bättre, så absolut ingen träning idag, och tror inte jag orkar nån japanska heller. Har legat i sängen framför datorn å sett alla nya avsnitt på Svensson Svensson, inte lika bra som dom gamla såklart, men dom duger. Alltid trevilgt att svt lägger upp typ allt på internet så man kan se allt en månad efter. Tack och bock.
Skulle nog vara skönast att sova, men jag är inte en sån där människa som somnar så lätt på dan, då måste jag nog vara ordentligt sjuk.
Vad ska man hitta på en sån här dag då, man är lite dålig, och slut, och man inte ens har en tv att titta på? Får väl spana vidare på vad svt har att erbjuda ^^
Väntar just nu på att Peter ska ringa i alla fall och lysa upp min tillvaro så som han alltid gör. Du är min ängel, hoppas att du vet det.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0