Jagärsådåligpårubriker

God morgon.
Känner mig sådär härligt slö å slapp den här morgonen, just uppkliven ur sängen med morgonrock å tofflor. Ska vara duktig sen idag. Har tvättning och städning och japanskaplugg inplanerat, men tvättiden börjar tolv, så jag tror att jag tar tag i det då.
Sitter och spekulerar i hur mycket man egentligen måste skriva för att hamna på listan över mest aktiva på blogg.se. Satt och spanade på några av dom som var längst ner på listan, hur ofta skriver dom. I går kväll var det en tjej som skrivit 6 inlägg på fredag och 6 inlägg på lördag (och jag tyckte jag skrev mycket igår, jag skrev 3...). Dom flesta inlägg var typ en bild med lite text, och sen klagade hon på dom som skriver massa korta inlägg om ingenting varje dag bara för att hamna på mest aktiva... hmmm, kändes ju lite som att hon hade gjort samma sak...

Ser fram emot sen då Peter kommer hem så ska vi spela massor hela kvällen. WoW så klart. Så kul det är :). Vill bli 70 med min shadow priest så ska vi börja köra pvp ^^ fast det är ett tag kvar än, bara 46 än så länge, så det lär ju ta ett par veckor till. Är i alla fall roligare då man kör tillsammans med nån än själv.

Och så, lite dagens outfit....
nä, skojade bara. Mina 3 bästa karaktärer i wow :)

Danae, min frostmage
Aili, min resto druid
Ymla, min shadowpriest

Kom till Twilights hammer och LEK MED OSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0