Jag vill ha barn!

Ja, inte nu på en gång kanske, men nån gång i framtiden i alla fall. Förut ville jag inte ha barn, nu vill jag det, men jag har fortfarande inte bestämt mig om jag vill adoptera eller inte. Varför inte ta hand om dom barn som redan finns här innan man börjar producera fler?
I alla fall så måste det bli en tjej. Inte för att jag hellre vill ha en tjej, det spelar verkligen ingen roll, nä bara för att jag har en massa fina flicknamn som bara ligger och väntar, men inte ett enda killnamn lyckas jag komma på. Peter har kommit med Brutus som förslag, men jag tycker det låter lite som ett hästnamn...

Alma (efter min gammelmormor)
Alva (det är jättefint, men jag tror typ varannan unge heter det nu, så det är ju inte så kul)
Lovis (efter Ronjas mamma. Tycker det är jättefint, men inte Peter :P)
Freja (också fint)
Embla (ligger nog högst upp nu för tillfället, och det går Peter med på också)

Sen finns det säkert en massa fler som jag inte kommer ihåg just nu. Men ska jag komma på pojknamn så blir det bara tomt i huvudet, det går bara inte!
Peter du får ta å träna på hur man bara lyckas göra flickbäbisar, så det så!

Nu ska jag gå å diska å ha kul å vänta på att Peter ska komma hem, han skulle vara där till elva i kväll sa han, får väl se hur det blir med den saken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0