Ingen gas

Har inte så mycket att göra idag, eller jag har mycket att göra men kan inte göra så mycket nu. Finns ingen argon av nån anledning, så då går det ju inte att starta ICPn, och då kan jag inte göra det jag ska göra. Jobbigt. När jag äntligen började få lite flyt... Men men, ger inte så mycket att jag babblar om det där, är nog ändå ingen som förstår antar jag...

Vill ha mina saker jag har beställt. Gardinerna stod det leverans vecka 41, vilket var förra veckan, stod även 2 veckors leveranstid (vilket var i fredags) så dom borde komma när som helst tycker jag. Grejerna från emp lär jag väl få vänta nån vecka till på, dom verkar inte ha kommit till sverige än ens, fastän det var typ en vecka sen dom skickades. Det är så tråkigt att få vänta på saker man har beställt, jag har så dåligt tålamod när det gäller sånt, vill ha NU, inte vänta, det som är dåligt med att beställa, men det är kul när det kommer :)

Inte så mycket spännande händer.
Ska åka hem nu på fredag, till mamma å pappa. Mamma  frågar alltid när jag ska komma hem nästa gång varje gång hon ringer, å pappa frågade i går på msn när jag skulle komma hem, undrar om dom saknar mig lite i alla fall :). Lite skönt att vara hemma också, å så får man säkert nån god mat.
Det får mig osökt att tänka på nästa problem som börjar bli allt mer akut. Mammas 50års present. VAD ska man köpa? Hon kommer ju i och för sig att vara borta när hon fyller år, men man vill ju ändå ge henne nåt, och Olov och Peter är ungefär lika hjälpsamma som vanligt... Förslag någon?

Ska se om jag ska orka ta mig iväg och träna idag. Borde det, men det är så mycket annat som ska hinnas också, japanska till exempel, men det hinner jag nog ändå.

Facebook föresten, har haft det i typ en vecka nu. Det är dött där. Det enda jag gör är att skicka söta små ägg till finisen. Ingen som skriver, ingen som blir min vän.. vad gör man där EGENTLIGEN?? Funderar på att lägga ner det, får se hur jag gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0