Hjälp mig att bestämma!

Har ett stort litet problem.. Har hittat två så fina saker jag skulle villja beställa från emp. En tröja och ett halsband. "Problemet" är att det tillsammans med frakt kommer att bli typ 560:-. Är det värt det? På ett sätt känner jag att jag skulle vilja spara lite pengar, men blev som kär i både tröjan å halsbandet så.. Tan en titt själva och säg vad ni tycker..

Fina saker, titta själva!


På baksidan av tröjan står det "For the last and lonely" (tröjan ser grå ut på bilden men är svart i verkligheten). På halsbandet står det "Nightwish - Forever yours"

Skulle ju kunna beställa bara halsbandet också, 29,99 euro, tröjan går på 19,99 så jag kan inte bara beställa den för man måste beställa för minst 25 euro. Hmm.. tål att funderas på.. Vad tycker du?



Kommentarer
Postat av: Heatnix

Köp älskling! köp köp köp :D Du kommer bli så snygg i det ;)

2007-10-05 @ 21:51:35
Postat av: Emelie

Alltså, jag köpte ett sådant där halsband utan text för under hundrafemtio spänn.. Närmare hundra. Fast det var i USA. Kanske inte det du söker.. Men bara så att du vet att det finns ett billigare alternativ =) Alltså, det verkar vara värt det om det är viktigt med Nightwish =)

2007-10-05 @ 22:33:40
URL: http://alternation.blogg.se
Postat av: iRiC

jo man ska egentligen betala om man kan se tv överhuvudtaget tror jag. men det är ju lite sjukt, för det är inte det de frågar ^^, haha. trevlig kväll!

2007-10-05 @ 23:09:43
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: Emelie

Alltså jag skulle typ direkt kolla på vad det står. Typ om jag skulle se någon med det halsbandet skulle jag typ skita i om det var miljoner människor i vägen. jag skulle springa till det halsbandet för att läsa det! (Inte så många tror jag ^^)

2007-10-06 @ 00:20:27
URL: http://alternation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0