Helgen över (igen)

Inte varit så bloggrik helg, inte haft så mycket spännande att skriva om. Eller ja, har ju typ halverst nästan fått tag på ex-jobb nu i alla fall. Ska å träffa dom i Boliden om två veckor. Hoppas jag får exjobb där, då ska jag skaffa en "fin" lägenhet där. Mamma har erbjudit mig att bo hemma om jag skulle få på rönnskär, säger tack men nej tack. Klart det finns fördelar med att bo hemma, billigt och så, men tror inte att jag skulle stå ut med det. Skulle kännas som ett nerbyte när man bott hemifrån i snart 3,5 år. Helst av allt skulle jag ju vilja fara till Lule å bo med älsklingen, men vill dom inte ha mig där så finns det väl inte så mycket att göra. Skellefte är i alla fall närmare Lule än vad Ume är.
Har som sagt inte så mycket kul att skriva. Har beställt grejerna nu, halsband och tröja, hoppas det kommer snart.. mina gardiner skulle också dom komma till veckan var det tänkt, men nu vet jag ju inte om jag kommer att hinna bo här så mycket innan jul.. hmm.. ska bli spännande att flytta i alla fall, vill bara veta säkert så jag kan säga upp lägenheten så snart som möjligt, 3 månaders uppsägningstid ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0