Har tråkigt...

Är på skolan och gör nya proteinklyvninvar åt Yvonne som hon ska köra till helgen. Jättekul... Speciellt då man typ tillsätter en grej, ska låta det stå i 60 grader i en timme, tillsätter nästa som ska stå i 37 grader i 30 minuter, sen centrifugera en massa gånger som tar typ 30 minunter vardera. Ungefär så kul har jag, sen sitter jag bara och väntar emellan för jag har skrivit klart rapporten. Hoppas att klyvningarna blir bra i alla fall så jag får några resultat...
Luleå i morgon i alla fall, ska bli skönt. Har ju inte så mycket att göra här, men jag kan ändå inte undgå att känna mig lat... fast jag ska ju förståss läsa igenom rapporten en sista gång å skicka in.. men i alla fall... Men inte så mycket annat man kan göra då man inte fått sista resultaten än.
Nästa vecka ny kurs. Ljusspektroskopi, börjar torsdag. Blir nog kul hoppas jag, schemat såg slappt ut, men det behöver ju inte betyda nåt... Sen får jag vara ledig från 9 december till efter nyår då jag ska börja med ex-jobbet! Kul! Fick pappren idag om att jag har sagt upp min lägenhet, nu känns det verkligen definitivt att jag ska flytta. Lite sorgligt på ett sätt, men spännande och kul också. Och det är närmare till Luleå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0