Grymt uttråkad

Är så grymt uttråkad idag. Hittar inte på något att göra. Har ju redan slappat två dagar eftersom jag varit sjuk torsdag och fredag, så idag så känner jag att jag vill göra nåt, men kan som inte komma på vad. Så jag blir lite irriterad över att jag har tråkigt. Varit på biblan å lånat två böcker, men jag vet inte om jag har någon större lust att läsa just nu, städa och tvätta ska jag göra i morron, samma med japanskan, inte så sugen på plugga nu på en lördag. Tråkigt väder ute så jag har ingen lust att gå ut, och kanske inte så bra att träna heller eftersom jag nyss var sjuk. Så vad fan ska man göra.
Snälla tips nån?
Ska strax laga middag, men sen dröjer det typ ändå 3 timmar tills Peter kommer hem. Vill göra något kreativt. Ska se om jag har nåt kul tyg hemma så man kanske kan sy nåt, eller laga något gammalt.
Kom och lek med mig någon!
Hatar att vara uttråkad. Borde gå ut med min soppåse också, luktar tzaziki i hela rummet varje gång jag öppnar dörren under diskhon.
Det är liksom små myror som springer i armarna på mig å säger åt mig att göra saker. Hatar att ha tråkigt. Blir nästan stressad över att inte göra nåt när jag är ledig, för det känns som jag slösar på tiden. Ska se om jag lyckas hitta på något skoj att roa mig med, annars kommer jag tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0