Första snön!

Har kämpat hela morgonen med en ny profilbild, till och med smiknade mig! Tyvärr vet jag inte om det hjälpte så mycket, är inte någon fotogenisk person. Men en ny bild blev det i alla fall.
Sen har även den första snön kommit här i umeå, snacka om att det är nån som är glad här i huset! Termometern visar på 1,4 plusgrader, så snön lägger sig ju inte, men det är en bra start i alla fall. Galen som jag är var jag tvungen att springa ut å fota lite :)

Tror inte det syns så bra att det faktiskt är snö på alla bilder, men på min jacka och på marken syns det jättebra :)
Tog dom där korten för kanske 20 minuter sen.. ser dock att det redan slutat snöa... men ÄNDÅ.

Provade att sätta upp mina gardiner idag, dom nya som jag hade beställt. Lite tidigt att sätta upp dom än men jag skulle bara prova, dock blev jag lite besviken. Gardinerna är jättefina, men väldigt genomskinliga, så dom syns nästan inte. Men jag tror att jag ska köpa svart tyg och sy fast bakom, då kommer det nog att bli bra, men det får bli en senare fråga.
Sen har min mikrofon på mitt headsett gått sönder, men jag tror jag ska önska mig en ny i julklapp, orkar inte köpa en nu, kan ju använda micken på min gamla webcam.
Sen satt jag ju och kollade igenom katalogen till emp som jag fick i går tillsammans med beställningen. Många julklappstips där ;). Till er berörda kan jag ju hinta lite om den här, den här och den här och den här (älska). Dom har även massa andra fina smycken och grejer, orkar inte länka allt, men man blir sugen, lite för sugen, synd att det är ganska dyrt...

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.. Peter är på skolan hela dan och kommer inte komma hem förän vid åtta vad jag har förstått, lite tråkigt. Vet inte vad jag ska hitta på. Läste ut min bok igår så jag har som inget att läsa heller. Kunde ju traska iväg till biblioteket om jag bara hade förslag på någon bra bok. Tips någon. Ska städa lite mer och äta nåt, men det tar inte så lång tid. Hmm.. lite japanska skulle kanske inte vara så tokigt heller, men ändå.. måste ju sysselsätta mig med nåt ända till åtta.
Kanske bloggar lite mer sen då jag har nåt kul att skriva om.


Kommentarer
Postat av: Beckis

Gud vad roligt med snö :)
väldigt lite men det är kul.

2007-10-20 @ 13:38:25
URL: http://becccaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0