Facebook, inte min grej...

Ska snart iväg till skolan, får se om jag kan göra nåt idag, beror på om Yvonne är tillbaka eller inte. På ett sätt skulle det vara rätt skönt så då kan jag börja skriva idag, å kanske kan fara till Luleå redan på torsdag, får väl se. beror på hur jobbigt det är att skriva det som är kvar, sen bara läsa igenom allt å lämna in.

Facebook föresten. Kan nån berätta för mig VAD det är som är så roligt? Man blir kompis med folk, tittar på deras bilder, skickar små söta ägg till varandra, sen då? Vad gör man på facebook, egentligen? Det är väl ungefär lika roligt som alla andra communities man varit med på, man ledsnar efter ett tag. Vet att jag jämförde Facebook med Lunarstorm tidigare, och jag läste i din blogg Sofie, att du skrev att Facebook var riktat till äldre människor än lunar, jag vet inte om jag kan hålla med dig där, eller det är klart det finns över hela världen, men jag kan inte påstå att jag tycker att facebook är roligare eller så mycket "mognare". Det är i alla fall vad jag tycker. Funderar på att vara tråkig och ta bort det, men det är ju mest synd för alla söta små ägg jag har.. :/

Men men, universitetet väntar på mig, eller nja, men jag ska pallra mig dit i alla fall, se om Yvonne är där eller om jag ska fara hem tidigt idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0