En alldeles ovanligt vanlig tisdag

På projektet går allt dåligt, som vanligt. Och ingen här som jag kan be om hjälp heller, i alla fall inte innan lunch. Usch vad dåligt det går. Men det är så tråkigt att gnälla, så jag ska inte göra det. En sak förvånar mig dock.

I somras när jag jobbade gick jag och la mig mellan 22-22:30 varje kväll och steg upp 04:45. det blir ca. 6,5 timmars sömn per natt. Okej, jag var trött ibland, men inte alls så trött som jag är nu när jag går och lägger mig vid 00-00:30 och stiger upp klockan 7. Blir ju minst lika många timmar sömn per natt, men ändå är jag så mycket tröttare när jag ska upp. Skillnaden mellan nu och i somras är att nu är jag pigg på kvällarna när jag kommer hem, det var väl sisådär med den saken då jag jobbade.
Intressant värre.

Nu ska jag försöka hitta något att se upptagen ut med i ca 2,5 timmar till, då kanske jag kan få hjälp med den satans maskinen... bara för att allt funkar när du far hem ena dagen kan du inte räkna med att det fungerar när du kommer dit nästa dag. Det är nåt jag har lärt mig, och det är ju bra att man lär sig något i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0