Bapelsin gubbjävel!

Hallo
Sitter här å äter apelsin. Just kommit hem från ett aqua djupvatten pass. Skönt, men jag blir alltid så himla hungrig när jag har tränat. Förhoppningsvis betyder det att man har brännt massa kalorier också ;)
Peter är fortfarande på skolan, och han lär vara där till 23 då securitas kommer och slänger ut honom säger han, så för min del kommer det nog bli lite diskning och japanskaplugg, så fort jag kladdat klart med apelsinen...
Har inte hänt så mycket annat spännande idag, har suttit och skrivit på min rapport typ 6-7 timmar, mycket mer orkar man inte. Skönt med en lite kortare vecka i veckan i alla fall, åker ju hem till Ursis på torsdag kväll, för jag ska till boliden på fredag morgon å höra om ex-jobbet. Ska bli spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0