Trött

Klev upp 6:15 i morse å åkte från Luleå. Tidigt med tanke på när jag somnade, men ändå klart värt det att jag fick stanna en extra natt hos Peter. Här är det lite snö, mer än det var i Luleå, men den smälter så sakta bort när det är plusgrader ute -> slask :/
Ska i alla fall fara å simma på ett tag. Ska bli skönt med lite avkoppling.

Har inte gjort så mycket idag. Yvonne hade inte kört några prover i helgen, å hon hade inte läst hela rapporten än heller. Har i alla fall försökt rätta till det hon sa. Tycker inte att det var så mycket. Typ lägga till lite text, någon bild och strukturera om lite. Ska diskutera med henne i morgon när jag får kommentarerna på resultat och diskussionsdelen också.

Torsdag: Ny kurs. Alltid skönt med "nystart". Sen bara en månad å sen lov. Ska bosätta mig i Luleå lite innan jag far hem också. Ska bli bra. Det har jag bestämt.

Känner mig flummig idag. Vet inte varför. Känner mig slapp också, å lite trött. Kanske hänger det ihop. Behöver inspiration och motivation. Har skrivit på rapporten i två veckors tid nu, så den ger mig inte riktigt allt jag vill ha. Men den ska bli bra. Så jag ska finslipa på den lite till i morgon. Sen.

Jag tror att jag är gammal. Borde man inte se det som ett varningstecken om man tycker att P4 är en ganska trevlig radiokanal? När jag åkte hem från Luleå i morse så hade jag inga batterier i min mp3-spelare, å den enda radiostation jag fick in på bussen vad just P4. Ganska mysigt med morgonprogram då dom pratar lite gulligt sådär, spelar nån låt då och då, å så lite nyheter emellanåt. Dock kan det bli liite tjatigt om man lyssnar länge, så man får höra samma nyheter ett antal gånger. Annars lyssnar jag typ aldrig på radio. P3 kan i och för sig ha ganska bra program ibland, om dom pratar om nåt intressant, tråkigt då dom bara spelar massa musik, dålig musik. Då är det bättre med prat. Vill jag lyssna på musik har jag ju datorn hemma med mycket bättre musik, och mp3-spelaren annars, då den inte har slut batterier. Sen tror jag att om man lyssnar för mycket på radio så blir man knäpp. I somras blev det en hel del radio. P4 på jobbet å P3 till och från jobbet. Och hur frustrerad blir man inte då samma kassa jävla låt spelas 10 gånger per dag, minst. Hann under sommaren bygga upp min egna lilla hatlista..
  • Enrique Iglesias - The ping pong song (Låter som han har panik i rösten då han sjunger. Huvva, rysligt.)
  • Ola - Natalie (Det enda jag kan är refrängen, har låten nåt mer än en refräng? Jag undrar..)
  • Mange Schmidt - Giftig (Men den är lite kul.. för jag skrattar ju hela tiden "Jag liksom irriterar på ett fyndigt sätt När jag levererar på ett myndigt sätt". Måste ju vara intressant att vara hip hopish)
  • Rihanna - Umbrella (ELLA ELLA ELLA ELLA EH EH EH... sluta stöna å kom med en värd text)
Verkar dock som jag lyckats förtränga alla andra kassa låtar som spelades FÖR MÅNGA GÅNGER i somras, vilket är ganska skönt. Den enda låten jag egentligen ville höra var Mika - Grace Kelly, men av någon mystisk anledning så spelades den aldrig då jag lyssnade...

Nog svamlat för min del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0