Trött och sliten

Har varit och tränat step bas. Man ska inte träna då man är trött, det går aldrig bra. Man får nog inte ut lika mycket av träningen heller, men svettig blev jag då i alla fall ^^
Men jag har varit så trött hela dan, så jag ska nog hoppa isäng alldeles strax. Så trött, å så stressar jag upp mig själv genom att tänka på allt jag har planerat typ resten av året i en enda tanke. Det är stressande. Ska ta några dagar i taget. Typ veckan ut. Ska plugga duktigt i morgon och försöka göra klart japanskatentan i morron kväll, så har jag den ur världen i alla fall = en mindre sak att stressa för. Sen fick jag mail av Yvonne om rapporten. Tydligen en annan som ska examinera den än han jag trodde, å han som ska göra det är bortrest till 10 december, så det är bara å vänta.
Sen i alla fall så är det fredag snart, och då ska jag fara hem å fira mamma (typ en och en halv vecka i efterskott, men i alla fall). Ska bli kul för då får jag ju vara med älsklingen också.
Ska sova nu, och inte stressa.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0