Svåra val

Nu har älsklingen farit igen. Var nog mest troligt sista gången han var å hälsade på mig när i Umeå, för om 1 månad (17:e decamber) så lämnar jag igen nycklarna till denna lägenhet. Känns konstigt och lite sorligt. Var ju som mitt första alldeles egna. Men så är det. Får ju i alla fall mycket närmare till Peter sen.
I alla fall så ska jag diska nu, men har inte så mycket disk så det borde ta max 5 minuter. Frågan är vad jag ska göra sen tills klockan 9 då Peter kommer hem å vi ska nörda WoW. Har ju två förslag, det ena nåååågot mer lockande än det andra.
1. Plugga Japanska (eller i alla fall göra en uppgift å repetera lite, tentan kommer ju på tisdag) och renskriva anteckningarna från föreläsningen i fredags klart.
2. Spela warcraft 3 i nästan 4 timmar (borde ta mig ganska långt då)

Hmm... mitt samvete säger att jag borde göra det första, i alla fall göra den där japanskauppgiften å renskrivningen, sen kanske man får lov att nörda lite sen.. Får se hur lat jag tillåter mig själv att vara. Skönt i alla fall att SNART så får jag bara vara ledig å vara hos älsklingen. Kommer verkligen behövas efter en intensiv höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0