Slutspurt

Har egentligen inte så mycket att skriva, men tänkte i alla fall skriva några rader eftersom jag inte skrivit på ett tag.
Var hemma i helgen, var helt underbart! Gjorde lyx-mat i lördags med förrättt, varmrätt och efterätt. Åt tills jag blev proppmätt, var så gott! Sen har jag fått krama massa på Peter-älsklingen, inte helt fel det heller.
Peter har varit så snäll och gjort slinogr i mitt hår, röda och svarta, riktigt nöjd blev jag! Å så fyndade jag en skitfin röd-svart halsduk/sjal på ICA Maxi.

En inte så smickrande bild på mig (blek å trött efter 1,5 timmars busstur), men jag ville visa mina nya fina slingor (å lite sjal med!)
302086-71

Nu ska jag poppa popcorn å vänta på att Peter ska komma hem till Luleå. Sen blir det spela ^^
Har föresten läst ut boken, Ett öga rött, och ska nu börja på en ny, men kan inte bestämma mig. Har ju köpt Solstorm, Snabba Cash och Lean mean thirteen, men vilken av dom ska jag ta först?

Kommentarer
Postat av: Sophié

De va riktigt jäkla smart faktiskt! :D tack för tipset!

2007-11-26 @ 00:04:25
URL: http://soophiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0