Pizza med Sofie

Har suttit och spelat wow hela förmiddagen, har verkligen varit en nördig helg, jag å Peter har spelat typ konstant sen i fredags vid middagstid, med lite pauser för att äta å sova å sånt. Å så var jag ju på stan å handlade persenter åt mamma igår också, är faktiskt väldigt nöjd med det jag hittade :)
Tog en promenad igår kväll också i den underbara snön som nu har förvandlats till snöslask :/ Lite fina bilder hann jag i alla fall med att ta :)

302086-70302086-69
302086-63


Fint va? Älskar vintern då det är mörkt å fint på kvällen. Myspys!
Nu ska jag ta å städa å diska bort å springa på ica innan Sofie kommer. Ska göra hemgjord pizza idag! Kul och gott :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var verkligen kul och gott :D

2007-11-13 @ 19:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0