Okej, jag måste skärpa mig...

Så jävla trött idag. Börjar bli en dålig ovana att vara vaken alldeles för länge på kvällarna, tror jag somnade vid ett igår, och det klarar jag inte av om jag ska kunna stiga upp på morgonen vilket jag måste. Ska öva på presentationen, öva så kanske jag blir mindre nervös. Men först ska jag äta!
Har verkligen inget roligt att skriva om, mer än att älsklingen kommer i morron, vilket är underbart! Men då kanske det lite lite dött här några dagar.
Tänkte tipsa om lite skön musik såhär på morgonen. Videon är, ursäkta mig, ganska tråkig (varför har In Flames bara tråkiga videos?). Låten är i alla fall jäkligt bra och får mig att bli lugn såhär innan redovisningen. Only for the Weak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0