Natasha Peyre...

Om ni har lyckats missa att Natasha Peyre har en blogg, så har hon det i alla fall. Läste hennes första inlägg där hon skrev såhär. Hon avslutar med " Jag tänker låta er få en egen uppfattning om mig genom min blogg, jag kommer att skriva om mina innersta tankar och känslor, men även om mina misstag, galenskaper och erfarenheter."
Har läst hennes blogg bara på kul, för att se om jag får en annan uppfattning om henne. Hade väl egentligen ingen speciell uppfattning om henne från början då jag knappt visste vem hon var, bara hört hennes namn och har väl haft en aning om vad hon har hållit på med och så. Min nya uppfattning blev nog värre än den jag redan hade, eller det beror ju på vad man menar med värre. Men för det första, hur kan man undgå att få en viss uppfattning av henne när hon i typ vartannat inlägg har bilder på sig själv mer eller mindre avklädd? Oavsett vad det hon skriver om egentligen handlar om... (Vad hon skriver har jag inte tänkt kommentera, det får stå för sig själv om ni orkar läsa).
Hur som helst
Ni kan säga att jag är avundsjuk om ni vill, det verkar ju det mesta bero på nu för tiden. Ifrågasätter man så är man avundsjuk, så är det bara. Jag är bara lite nyfiken vad det egentligen är för uppfattning HON vill att man ska få av henne... Det kan man ju fråga sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0