När man vet att man har för mycket pengar...

Kollade runt på lite bloggar, hade lite att göra. En av alla dessa bloggar var Amandas Shopping, som det låter på namnet en blogg om kläder å mode och sånt. Ingen blogg jag brukar läsa, men den låg under "mest aktiva". Anyway så stöter jag på den här koftan, för ca. 10000 (beroende lite på vilken valuta man räknar).
Den får vara hur designad den vill, men om en endaste människa är berädd att lägga ut 10000 kronor på en brun kofta, som ser precis vanlig ut, bara för att den har ett speciellt märke, då vet jag inte vad jag ska tro längre... Peter har ju idéer i alla fall:

Heatnix säger:
om en enda person köper en sån där för 10000 ska
jag fan börja sitta å karva träskor ur vedklabbar och
sälja dom för 20000:- / paret för att dom är "designade"




Kommentarer
Postat av: Vilandra

Jag har tränat japansk kamsport i 15 år så jag lite japanska (inte alls mycket!) och tycker det är ett intressant språk. Skulle också vilja läsa det! :)
Är det svårt, tycker du?

2007-11-21 @ 19:28:48
URL: http://vilandra.blogg.se
Postat av: Vilandra

Ps. Skulle heller ALDRIG köpa den där koftan! Men kanske träskorna ;P

2007-11-21 @ 19:29:39
URL: http://vilandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0