Mycket att göra..

Sitter och förbereder presentation av mitt projekt som jag ska ha i morron. Är nervös. Brukar inte vara det, men nu är jag det. usch! Men det ska nog gå bra. Är stressad också, eller det känns som jag har mycket och göra, så det ska bli skönt när presentationen är över, då kan jag ta tag i min andra kurs lite, vilket är bra. Japanskan då? Ja, tentan kommer ju ut på tisdag, så jag ska väl ta tag i den då, bara repetition i veckan i alla fall. Ska bli så skönt om några veckor då jag får vara ledig...
Har bakat idag också till presentationen, nån chokladruta med chokladkräm å kokos på, hoppas det är ätbart. Usch vad jag gruvar mig.. Men jag får öva lite mer ikväll och i morron, sen får man väl bara ta det lungt så kommer det säkert flyta på bra. Hoppas.
Ska i alla fall plugga nån timme till, sen blir det middag å sen får vi se vad det blir.
Inte så inspirerande inlägg, kanske orkar skriva nåt roligare sen.

Kommentarer
Postat av: Vilandra

Lycka till på presentationen. ;)

2007-11-14 @ 21:06:59
URL: http://vilandra.blogg.se
Postat av: Emelie

Lycka till hörru! (tack för spahjälpen, it helped :)) Jag brukade inte vara nervös förut, men nu har jag av någon rolig anledning börjat bli det. Alltså, riktigt nervös. Jag typ darrar på rösten och shit. Fattar inte var det kommer ifrån :/ Men det gick bra även om jag var nervös (presenterade mitt projektarbete igår)

2007-11-15 @ 07:38:50
URL: http://alternation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0