Morgon, -4,8

Nu är det minusgrader igen, -4,8 men ingen snö, bara massa frost, men inge regn i alla fall. Hoppas på snö i alla fall.
Såhär fint var det i alla fall i förrgår då jag vaknade :)
image59

Helt fint :) Synd att det var tvunget att försvinna...

För övrigt tror jag att det är nåt fel på mig. Satt uppe å spelade till typ 2 i natt, då gick jag å la mig. Å så vaknar jag halv 10 på morgonen och är ganska så pigg, ligger och drar mig en halvtimme å nu är jag vaken. Skumt. Men jag tror att alla har en sån där tid då man ska vakna för att sova som bäst. Spelar som ingen roll när jag lägger mig egentligen, vaknar ändå alltid av mig själv mellan 9 och 10 ungefär. Sover jag mycket längre till efter 12 så känns det som om hela dagen är förstörd, nästan i alla fall. Men hur som helst så är det skönt att sova ut och inte vakna av en pip-signal.

Förövrig fick jag tre böcker igår som jag beställt. Håller redan på med en bok, så jag tror jag ska spara dom här tills jag ska bo hos Peter och kanske inte har så mycket att göra på dagarna, eller till i jul. Borde hitta på nå bra böcker jag kan lura Peter att läsa också då.. hmmm...

I alla fall. Försökte ta kort på böckerna, men det bara blänker tillbaks på kameran för dom är så nya å blanka, så jag snor lite bilder istället :P


Solstorm - Åsa Larsson
Hörde en recension om filmen på radio, å den lät bra, så varför inte prova läsa den, den har ju fått bra resencioner också. Har faktiskt börja gilla deckare (ve och fasa..)

Snabba cash - Jens Lapidus Vet inget om boken egentligen, men den har ju också fått massa bra kritik, så varför inte prova?

Lean mean thirteen - Janet Evanovich Trettonde boken i serien om bounty hunter Stephanie Plum. Dessa böcker är nog bland de roligaste jag läst, inte ofra jag skrattar högt då jag läser en bok, men när jag läser dessa gör jag det. Måste dock läsas på engelska, för den svenska översättningen är kass och boken tappar typ 70%.

Sådär ja. Lite bokrecensioner kommer sen kanske.
Ska fara på stan på ett tag å köpa present åt mamma (som fyller 50 på onsdag), men eftersom hon flyr fältet så får hon den väl senare. I alla fall tror jag att jag ska ringa å väcka Peter snart, se hur glad han blir.. ^^

Kommentarer
Postat av: Stina

Ha du inte läst janets 13 än? det gjorde jag i somras!

2007-11-10 @ 23:27:28
Postat av: Elin

Nä, har ju inte gjort det än, har ju haft massa andra böcker att läsa och inte kommit mig för att beställa den förän nu. Kul att ha lite roligt kvar tills då det blir jul också :)

2007-11-11 @ 01:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0