Lång skön natt!

Blev nästan 9 timmars sömn i natt, kändes att det verkligen behövdes! Känner mig mycket piggare och frächare idag. I morgon kommer en kille som ska titta på lägenheten, vad ska man säga när man visar ett rum på 24 kvadrat? Typ "här är hallen, toan där, här är rummet, å tvättstugan står på gården" klart! Eller? Ajja, han får väl fråga om han undrar nåt i så fall.
Yvonne klar med genomläsningen av rapporten nu, fått mail av henne i morse. Hon tyckte den var jättebra, gud så glad jag blir =D. Bara lite saker rent texmässigt som vi ska diskutera nu på morgonen.

Längtar till jul... Lite julkort sen förra året.

302086-57302086-55
Moi - dan före julafton                             Min kusin Caisa hoppade framför julgranen precis då jag skulle fota.
302086-58302086-56
Peter i mössa å vantar :)                         Mamma och pappa på julafton

Vill ha jul nu!
Men nu blir det frukost för mig. Youghurt med banan och kanske en husman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0