Ibland får man vara lat...

Nu tog jag helg! Gud så skönt. Orkade inte sitta och repetera, kände att tankarna ändå var någon annan stans. Tenta på fredag, men det är ju bara en VG-tenta (inlämningsuppgifter på tisdag för G). Har ju söndag-torsdag på mig att plugga. Så jag tänkte att pluggar jag på söndag så kan jag ju få vara ledig i eftermiddag. Ibland så måste man få vara lat, hjärnan måste vila.

I morron kommer mamma hit å vi ska gå på stan å kanske handla lite julklappar, gud vad svårt det är, har ingen aning vad jag vill köpa till nån!

Inte lika kallt idag heller, bara -4,3 på termometern nu, men jag längtar ändå efter mer snö! Vill ha en vit jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0