I ny tappning...

Skrev ju tidigare om lite hemska sommarlåtar och nämnde Rhianna med Umbrella. Idag stötte jag på en lite annorlunda version av den...
Lillasyster - Umbrella


Låter lite som nån som försöker likna linkin park eller nåt tycker jag. Fast ändå, den här versionen är bättre än Rhiannas (även om jag fortfarande stör jag mig nåt så otroligt på .."ella ella eh eh eh")

För övrigt har jag typ pluggat hela dan å så ska hela veckan förbli. Ska göra klart å presentera projektet nu när alla resultat äntligen är klara. Sen blir det plugg plugg plugg på nya kursen. Å kanske lite japanska om jag hinner där emellan.
Något chokladsugen men jag ska hålla mig, -5kg till jul är mitt mål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0