Fullt med energi!

Har varit lite trött idag, föreläsning 8-10 är ingen höjdare på en måndagmorgon. Men trots detta är jag full av energi! Projektet är i stort sett klart, förutom att det ska bli godkänt då, men just nu väntar jag bara på att det ska bli läst och jag ska få kommentarer på det, så det ligger ju inte i mina händer än så länge. Så har jag äntligen kunnat börja ta tag i ljusspektroskopin. Känns också bra. Har mycket icket schemalagd tid att plugga på, så man hinner göra allt och lite till. Å japanskatentan kommer i morgon, men den kommer nog att hinnas med den också.
Är så skönt för det är bara 3 veckor kvar! 3 veckor tills jag får vara ledig å ta det lungt å bara invänta julen. I tre veckor ska jag plugga, så nu ger jag järnet! Plugga måndag-fredag. Hem på fredag, gratta mamma å träffa Peter igen. Sen plugga plugga :). Sen är det skönt att tentan bara är frivillig om man vill ha VG som betyg. Får se om jag orkar satsa på det, man kan ju alltid försöka i alla fall.
Anyway, nu mat!


Kommentarer
Postat av: Vilandra

Pluggar du japanska? ;)

2007-11-20 @ 20:29:43
URL: http://vilandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0