Trevliga kommentarer...

Har inte skrivit så mycket på sista tiden, har varit hos, och är fortfarande hos Peter. Har äntligen börjat stressa ner lite. Såg att jag hade fått en kommentar att om jag skrev om något intressantare så skulle jag få fler kommentarer. Ja, stackars er som läser som måste läsa om mitt otroligt tråkiga och trista liv, synd om er... Vet inte riktigt vad jag ska säga, försöker skita i det i alla fall.

Har i alla fall kokat knäck nu, andra satsen för i veckan (förlåt förlåt älskling att jag äter för mycket knäck...) Vet inte riktigt vad det blir i kväll, kanske spela lite, läsa lite och ev. någon film. I morgon blir det Umeå igen för 2 dagar, flytta och städa lägenheten, känns lite konstigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0