Push out-trosor?

Luleå nu sen i fredags. Helt underbart.

Var på julmarknad idag i gammelstad. Var mysigt, men jag hade trott och hoppats att det skulle vara större. Köpte i alla fall lite godis, brända mandlar å mjukbröd.
Var tvungen att byta buss i stan, å på vägen hem så blev det en glipa på ca. 30 minuter mellan bussarna, så jag å Peter gick en snabbis på stan. Gick in på Lindex och kollade underkläder, köpte även en liten julklapp där till mig själv.
Fick syn på ett par trosor med inlägg i rumpan, typ "push out" trosor eller nåt, "för en kurviagre figur" stod det. Höll i alla fall på att skratta ihjäl mig. Det var nog det mest komiska jag sett på länge. Tyvärr så kunde jag inte hitta en bild av dessa på internet, men komiskat var det i alla fall!

Har inte så mycket annat kul att skriva. Helt underbart i Luleå i alla fall, å nu har regnet slutat också, å minusgraderna är tillbaka! Å så underbart att INTE behöva fara hem ikväll!

Julklappshandling i morron

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0