kiss..

...precis sånt väder är det idag. Regn å äckligt! Ska inte regna i december jue, vill ju ha drivor med Snö!
Är trött och slut idag. Har sovit så dåligt de senaste nätterna. Eller jag har somnat bra, men varknat tidigt å bara legat å vridit mig. Varit trött men inte kunnat somna om.
Godkänd på uppgifterna. Yay! Bara VG-tenta i morron kvar. Hoppas att det kommer gå bra. Borde plugga lite grann i alla fall, men jag är en sån som har svårt att plugga dagen innan tenta. Ska försöka repetera lite grann i alla fall. Sen i morron efter tenta blir det Luleå! Få vara med älsklingen massa mycket! Två veckor i Luleå å typ 2 veckor till i Ursis. Så jävla underbart!

För övrigt ser mitt rum ut som ett bombnedslag, men det gör det väl kanske när man är i flyttartagen.
Känner på mig att det här kommer bli en lat dag, it gives me ångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0