En kombination av stress och för lite sömn

Idag är ingen bra dag. Har sovit 6 timmar vardera de senaste nätterna vilket är för lite för mig. Vaknade klockan 9 i morse, men var ändå för pigg för att somna om. Nu har jag dock en begynnande huvudvärk och känner mig ändå för trött för att göra något annat. Jag som hade tänkt plugga idag...

Var på stan i alla fall igår med mamma och Olov å shoppade julklappar. Fick faktiskt klart alla utom till just mamma och Olov och till älsklingen. Skönt ändå.

Däremot så är jag stressad ändå. Måste börja packa inför flytten, ska gå till ICA idag å se om dom har banankartonger. Blir stressad för tentan också, även om jag inte borde, känns som jag borde plugga mer. SKA plugga mer, känner mig bara för trött och slut...

Å så saknar jag Peter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0